eallo - girl on top

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 22:14

Hejsan! Sorry för typ no update idag! Men har haft lite fullt upp.. Först skola, sen extra matte efter skolan, efter det träffade jag en kompis lite kort sen stack jag och käka på donken, efter det lite varm oboy från espresso house + plugg och efter det gick jag runt lite i affärer innan det var dags för gymnastiken... 


   


Men på uppvärmingen skulle vi köra en stafett där man skulle springa på alla fyra och jag typ knäckte min axel... så kunde inte vara med så mycket... Blir nog tranan cup i november också! Och då kommer jag tävla mot mitt GAMLA gympa lag... wiiiiiieee :D  Men måste lära mig att komma ur volten på ett annat sätt + träna upp grunderna också... Och vecka 36 kör jag igång på riktigt! För då är det idrott och gympa efter skolan på måndag, tisdag idrott, onsdag gympa, torsdag är jag ledare för en annan trupp och fredag och lördag och söndag är jag ledig lite halft men ska få in gym och konditionsträning där emellan också... 


Hmmmm... jaja detta löser jag väl på något sätt! 


Har ju självklart läxor och sånt att göra med... 


   


I helgen kommer det bli, hoppa studsmatta och öva lite och även planera inför att leda en egen trupp tillsammans med två andra :) Så jag ska hitta något sätt att prioritera alltihop så att det går ihop! Vecka 37 får vi våra skoldatorer tror jag så då blir det nog lite enklare eftersom att jag kan blogga från dator mellan lektionerna då! 


Idag fick jag detta av mamma med:


 


en liten smurf figur, en smurf penna, en nyckelring med kaninen ifrån HOPP och en stålplånbok MAN IN BLACK 3 MIB3 står det på den! :) Nu ska jag slänga mig i sängen och lyssna på lite musik eller något innan jag somnar så får väl se om det blir någon mobilblogg emellan men detta är sista inlägget från dator för idag! Puss :*



Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 22:09

Köpte ett par toffsar ifrån Gina innan! Det behövdes nya (A)


 

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 21:56

 


Någon av dessa skjortor från GinaTricot ska jag köpa någon gång! Men tror jag kör på den vita :) eller vad tycker ni?? :p




 


Denna urmysiga och snygga halsduk kostar 79 kr från GinaTricot och den funderar jag också på att köpa vet bara inte i vilken färg för den fanns i vinrött, grått, svart och vitt :) 



 


Denna mysiga halv-fingrar vante vill jag också ha :) 59 Kr på GinaTricot



    


Den där snygga höstskon med klack kostar nu endast 199 kr på DinSko så den ska jag köpa imorgon! 

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 15:59

Sitter just nu på espresso house och fikar lite med mig själv, gör lite läxor och pressar i mig en liten yoghurt och ett päron också! Behöver ha i mig rätt mycket innan träningen idag för att orka och för att ens hålla mig vaken! Sov ju typ bara två-tre timmar inatt och ändå tog jag mig igenom HELA skoldagen med ytterst lite tårar för min tunga gör så jävla ont!!! Men aja nu ska jag bara ta mig igenom tre timmar gymnastik också! Kom dock på att jag glömde vattenflaskan hemma! Så får väl köpa vatten då :)

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 15:31

Sitter just nu på mc Donalds och kalas och pluggar lite, har ju gymnastik senare klockan fem så jag fördriver tiden lite!

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 07:00

Hejsan! Hann verkligen inte blogga innan för då hade jag missat bussen !! Men nu står jag och väntar på bussen iaf, här får ni en snabb mobilblogg med dagens outfit plus face!

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards