eallo - girl on top

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 17 augusti 2012 20:57


Sjukt fin låt, love it! :D 

Av Amanda Ekeroth - 17 augusti 2012 20:24

Hejsan svejsan! 


Jag vill ha hjälp! För jag vill ha en ny mobil men velar fram och tillbaka mellan att vilja ha samsung galaxy s3 eller iPhone 4s!!! Så nu tycker jag att ni ska rösta på vilken just DU tycker är bäst! 


Tycker du att.....


samsung galaxy s3 är bäst eller iPhone 4s?

 


   


Bilderna är lånade från google! Alla ni som röstar kan även gilla min blogg på facebook genom att klicka HÄÄÄR


OM ni gillar min blogg på facebook och röstar på den här frågan om vilken telefon av samsung galaxy s3 och iPhone 4s du tycker är bäst så kommer jag att länka ALLA ni som säger vilken ni tycker är bäst OCH har gillat min blogg på facebook, både här i bloggen och på min facebook sida för bloggen och min egna facebook! Men det är bara om ni har gjort båda sakerna! Om ni bara röstar så väljer jag ut 3 av dem som röstat och länkar till deras bloggar här! :)

 

Gillar ni min blogg på facebook så skriv vad ni heter på facebook så att jag kan checka! INGET fusk som är att gilla bloggen på facebook och sen ta bort det så fort du fått länk! ;) Tack på förhand! :D 

Av Amanda Ekeroth - 17 augusti 2012 20:07

Hejsan svejsan! 


Slutade skolan vid typ 14.10 eller något men Josefin hade ingen att va med och hennes tåg hem gick inte förrän halv fem... Så jag stannade i stan med henne och Jonathan [tror det är så han stavar] stannade också kvar :) Vi åkte först med bussen till ICA MAXI och sen drog vi tillbaka till stan och mötte upp en till tjej, när vi hade gjort det drog vi ner till affärerna och käkade på donken :p Blev lite glass och lite pommes och lite hamburgare xD Efter det satt vi bara och snackade, hade allmänt skoj, sen sjöng en av oss också, sjukt duktig är du! Sen drog vi upp till rese centrum och väntade på bussen! I skolan var det faktiskt också kul :D Jag ser verkligen fram emot att gå tre år där med min klass, helt underbara helt ärligt! 


När jag hade kommit hem blev det grillat med pommes (A) MUMSIGT, woop woop. :P Nu så har jag hamnat här också! :P men den här fredagen har vart awesome! Kan inte skriva helt om varför här för det kommer INGEN att orka läsa, ni får helt enkelt tro mig när jag säger det! 


dagens outfit och facelook kommer hääääär!! Ingen aning om jag lagt upp det idag men isåfall får ni det ju gånger två! ;) 


   

Av Amanda Ekeroth - 17 augusti 2012 19:50

 



Hmmmm... vad betyder detta tro? ;) en av grejerna är att jag förhoppningsvis får börja på gymnastik i Borås! Saknar verkligen gymnastiken efter tre års uppehåll... + att jag förhoppningsvis kommer vara mer inom gymnastiken än bara när det gäller mig själv :D 

Av Amanda Ekeroth - 17 augusti 2012 07:43

Hejsan sötisar! Nu så sitter jag på bussen eller aa har åkt buss ett tag så snart blire att gå upp för en massa trappor, IGEN och tre år framöver ;) snacka om snygga ben och snygg rumpa eller vad? :0 men vilket fall som helst så är det fredag idag! Vilket betyder helg efter skolan! Wiiiie :D

nu ska inte jag uppehålla er mer utan ta ett tuggumi och vänta på att va framme! Här får ni dagens face och outfit med:

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards