eallo - girl on top

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 19 augusti 2012 17:25

Hejsan sötisar! Just nu är jag på gymmet! Har precis kört 20 min på crosstrainern så nu blir det 20 min på cykel också och sen får vi se om jag tränar mer eller om jag sitter och väntar på att mamma ska träna klart!

Vad hittar ni på denna söndagskväll?? :)

senare ikväll efter jag har duschat så kommer det upp en videoblogg om hur du kan pimpa din anteckningsbok och lite om min outfit och dag! Jag går ju på översta ( 6e ) våningen i min skola vilket betyder en massa trappor så jag bör ju ta tag i träningen igen för att få kondition! Är ju halft död efter alla trappor! Haha och matsalen ligger på bottenvåningen,,,, så det är lixom upp och ner till allt! Nu ska jag fortsätta cykla, cyklar under tiden jag mobilbloggar men nu ska jag koncentrera mig och bli stark!

Av Amanda Ekeroth - 19 augusti 2012 12:46

Orkar inte ladda in bilden i datan så kör på mobilblogg i detta inlägget! Men här kommer iallafall dagens outfit :-o

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards