eallo - girl on top

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 25 augusti 2012 23:15

Hejsan! Har ingen lust/inspiration till att blogga ska försöka hitta något! Men mår inte helt bra heller... Är trött, känner mig sjuk (antagligen för att jag e förkyld) känner mig typ halvt död vissa gånger under dagen så har ingen aning om vad som händer med mig... Men innan vi stack upp till farmor och farfar så bytte jag byxor till mjukis! Kolla bilden längst ner i inlägget så ser ni dagens andra outfit! Imorgon ska jag försöka hitta något bra att blogga om! Ännu bättre om ni kommer med förslag! :-D nu är jag så jävla trött också så ska försöka sova! Gonatt på er! :*

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards