eallo - girl on top

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 21:00

   



Dagens outfit var den samma som igår! HEHE, försov mig ju lite imorse! Men nu säger jag godnatt för idag nu ska jag gå upp och sova och imorgon är det fredag! TRALALLALALALLALA :d

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 20:58

Fucking fashion


 
 
Har slängt ihop ett snabbt inspirations collage med mode, vilket jag själv absolut skulle kunna ha på mig! Speciellt väskan, ringen, klockan och skorna! :D 

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 20:31

 



Gliss hair oil! Ska testa den nu ett tag och se om det fixar håret bra och kanske får det håret att växa! :D 


 



Cosmopolitan! HAHA hittade en perfekt artikel för mig där i! Vilket är artikeln om " Alltid cash på kontot, vi visar hur! " 





Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 20:22

Vill bara säga stort tack till en bloggläsare kollade mina kommentarer idag och då hade jag fått denna söta kommentar:


 


Sagas blogg hittar ni genom att klicka HÄR


Förrästen tycker att ni verkligen ska ta åt er av hennes kommentar för hon har faktiskt helt rätt! Dessutom tänker man så, då kommer du defenetivt [stavning] att stärka ditt självförtroende lite! 

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 20:16

Nu så har jag typ ganska nyligen målat klart mina naglar och såhär blev det! 


 


Blev det snyggt? :p

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 19:26

Yesbox! 


Här sitter jag och göttar mig med varm oboy och varma ost mackor! Yummy! Nu ska jag äta och sen måla klart naglarna och uppdatera er lite mer innan det är läggdags! Så äre när skolan har börjat igen! :p


 

Av Amanda Ekeroth - 16 augusti 2012 19:03

Heeeeejsan babes! :* 


Nu så har jag ganska nyligen duschat! Slutade rätt tidigt idag och idag var det ännu mer information :o På måndag börjar vi som sagt att följa schemat! Nu när jag börjat gymnasiet får jag förhoppningsvis äntligen göra en utredning på mig om det där med matten! Så ja vi får la se vad den visar eller vad det är med mig och matte.. Men det bästa är att jag har börjat snacka med tre stycken i min klass och alla tre är supersnälla! :D 


Men iallafall vi slutade runt halv två idag :P dessutom tror jag att vi börjar 20 i tolv på måndagar och slutar någon gång efter fyra! :D OMG helt awesome isf men vi får schemat imorgon I think :p 


Efter skolan stack jag ner till stan, gick till H&M och köpte en olja till håret som Jenny sötisen i malmö har och hon tycker den är bra :P Nu sitter jag iallafall och målar naglarna med en handduk i håret! nu ska jag ta åt mig något att käka så lägger jag upp shoppingen från idag senare och hur naglarna blev! :D 


 


HAHA fail bild men aja me right now! :D Uppdaterar senare igen! :D 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards