eallo - girl on top

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 15 augusti 2012 19:42

Har dock aldrig själv provat deras nagellack men tycker att dem har sjukt fina färger! :D Dock älskar jag ju den klassiska "french manicure" har ju den nu men har lite för korta naglar och då är det snyggare med enfärgat tycker jag nog :) ska spara till LÅNGT hår och till LÅNGA naglar! 


Bilden har jag lånat från google! Nu ska jag ta lite kvällsmat och sen sätta igång en film! Filmen heter " Adam Sandler is jack and jill .... and it ain´t pretty ". 




Av Amanda Ekeroth - 15 augusti 2012 19:32

Woop Woop! 


Kom hem runt halv tre-tre nånting! Men iallafall min dag har vart toppen! Det tog inte alls lång tid innan jag hittade folk att snacka med i min klass! Trivs redan och jag vet inte ens vilka alla är ;o haha men imorgon är det icke sovmorgon utan vi börjar halv nio imorgon så då är det lite mer information, hämta läroböckerna, lämna in lite papper osv och sätta på våra hänglås på våra skåp! Skåpen är verkligen mycket större än vad dem var på tranängskolan! :D Så jaa och  våran klassföreståndare verkar också helt toppen! På fredag ska vi ha lite typ lära känna klasskompisarna och ha lite aktiviteter med paralellklassen och lärarna! På måndag ska vi börja följa vårat schema! :D 


 

Av Amanda Ekeroth - 15 augusti 2012 19:07

Nu så har jag ett länkbyte med dem här två grymma tjejerna! Dem driver en grym blogg med tutorials på hur du kan lära dig att teckna och dem tecknar sjukt bra! Klicka på bilden nedanför för att komma dit! 


  




Vill du också göra ett länkbyte med mig? Isåfall kommentera i något inlägg eller gör ett inlägg med min header eller någon bild och länka inlägget hit sedan! :) tack! 


Av Amanda Ekeroth - 15 augusti 2012 07:36

Häääääär kommer dagens outfit! 


 



Halsband, en uggla / vet inte varifrån

Blå tröja "naked shoulders / New Yorker

Jeans / H&M

Armband / Vet inte  



Facelook:

Bara mascara och ytterst lite läppglans! 



Vad tycks? :D 

Av Amanda Ekeroth - 15 augusti 2012 07:33

Woop woop. Idag är det onsdag den 15:e augusti vilket betyder att vi i Borås, tranemo, limmared, grimsås och häromkring börjar gymnasiet! ÄNTLIGEN! Har längtat sjukt mycket, men är mer nervös än vad jag längtar :P Jag hoppas verkligen att jag får en bra klass och inte massa jobbiga människor :p skriver mer om min dag senare för nu ska jag fixa det sista ladda upp ett inlägg till med dagens outfit och facelook och sedan dra mig ner mot bussen! :* 


 


bild från googel, just girly things tumblr

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards