eallo - girl on top

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Hjälp mig :)

Av Amanda Ekeroth - 23 september 2012 14:41

Jag hade tänkt att göra bloggen lite roligare genom att kanske göra lite sjuka videos antingen som jag själv gör eller ta hjälp av kompisar! :D 
 
Så vad skulle NI vilja se? :D 
 
Eller bara vanliga videos! 
 
Jag skulle kunna:
 
  • Lägga ut videos när jag sjunger ( för skojs skull ) 
  • Göra sjuka saker
 
Bara dem två jag kommer på just nu men kom med förslag! :D 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Ekeroth - 23 september 2012 21:28

Här får ni massa bilder på mig! :D                                        ...

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 23:25

Hejsan! Tänkte bara tipsa er om dem tre sakerna på bilden! Oljan är köpt på lindex, den luktar sjukt gott och är bra för håret! :D Parfymen är ifrån H&M och kostar typ 50 kr! "Have fun" heter den och den parfymen luktar typ godis ;) Sen det s...

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 10:38

Hejsan!    Tog en bild innan med mina älskade chips som jag ska käka ikväll!    Dem är supergoda! Man fick testa dem och dill och gräddfil och en till i affären när jag och mamma vart och handlade i fredags! Men nu ska jag ta och borsta tänderna ...

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 09:23

Nu är alla i familjen vakna och pappa är ute och springer från tranemo till gislaved tror jag det var! Det är en kille som springer genom hela Sverige och så var han i tranemo nu och då ville pappa springa med honom! Så när pappa kommer tillbaka och ...

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 22:54

Satt nere i soffan, åt god mat och sen chips ihop med familjen samtidigt som vi kollade på en film!  Den filmen var faktiskt bra, vi ska kolla på tvåan imorgon men filmen hette iallafall Hallowman den handlade om en kille som försökte komma på hur m...

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards