eallo - girl on top

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Ekeroth - 31 juli 2012 22:03

Hej igen!

Detta är också ett mobil inlägg men det är för att jag just nu sitter och kollar på filmen Daddy day Camp och dricker milkshake! Hittar ni söta lärare på något skoj? ;)

Av Amanda Ekeroth - 31 juli 2012 21:30

Hejsan igen sötisar!

nu så ligger jag i sängen ska snart ta mig ner och duscha och sen blir det film mys med mamma och brorsan! Iallafall så har jag precis ätit tacos och det känns som att det var hur länge sen som helst!? Men gott var det iallafall! Det första inlägget på den här bloggen och detta (det andra) är från mobilen båda två! Dock kommer det fler inlägg senare tror jag och det blir nog från dator annars blir det ett till inlägg från mobilen!

Allt bra med er? Själv mår jag toppen bara lite eller inte lite utan väldigt mycket träningsvärk i låren! Men det är skönt trots smärtan! ;)

" Don't give up on something you can't go a day without thinking off! "

Av Amanda Ekeroth - 31 juli 2012 20:42

Hejsan!


Första inlägget på den här bloggen då! Har iallafall precis vart på gymmet och vart försökskanin till mammas nya boxpass som hon ska börja hålla igen till hösten! Men nu kommer hon även börja köra pump passen! Så ni som bor i Tranemo och tränar så TRÄNA kan börja gå på både mammas pump och box och ni vet nog vem det är utan att jag nämner namn! Men iallafall mamma tyckte jag såg ut som en riktig boxare.... Vad tycker ni? ;)


BTW har tur om jag kan gå imorn! Tränade ju både styrka och kondition igår haha och jag ska vara barnvakt imorn! ;) nu ska jag hem och äta tacos och sen duscha! Mums!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards