eallo - girl on top

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 27 augusti 2012 22:23

Hejsan! Nu har jag ätit och lagt mig i sängen kom hem från gympan för typ en halv timme sen! Så jävla kul och alla var så trevliga! :-D trivs redan :) så jag ska absolut fortsätta! Ska bara få allt att gå ihop med.... Men det blir nog lättare när vi får våra datorer till skolan! Nu är jag trött som fan så nu ska jag sova! Gonatt ses imorgon!

Av Amanda Ekeroth - 27 augusti 2012 20:06

Efter skolan idag så drog jag och Josefin mer till stan och käkade lite subway blev det! Och det var ju supergott! Första gången jag åt där idag och ja jag är knäpp! ;) men tack Josefin för att du fick mig att testa det!

Av Amanda Ekeroth - 27 augusti 2012 20:03

Här får ni dagens outfit då! Btw känner att jag behöver köpa nya träningskläder ;)

Av Amanda Ekeroth - 27 augusti 2012 20:02

Hejsan! Skolan är avklarad och första gymnastikpasset för mig själv! :-D alla i den nya gymnastiktruppen var supertrevliga och snälla! Love it! Längtar tills onsdag när jag får träna med dem igen! Nu sitter jag och väntar på bussen så att jag kan komma hem, käka, packa upp och packa om idrottskläderna tills imorgon på idrotten. ;) sen har jag gymnastik på onsdag ^^ nu ska jag hitta på något annat! Vet dock inte om ni fått se dagens outfit än? :-P

Av Amanda Ekeroth - 27 augusti 2012 08:29

Heeeejsan! 


Hade tydligen sovmorgon idag ändå :o får kolla med pia sen om jag ska ha matten nu på måndagar eller om det bara är tisdag och onsdag :P Men iallafall nu ska jag dra på mig lite mascara och sen ska jag svara på dem 20 kommentarerna ^^ ligger lite efter med kommentarer just för att jag haft lite att göra nu när skolan börjat och sånt :P 


Sen nu denna eller nästa vecka så börjar allt med gymnastiken så jag ligger lite före i det istället trodde det var denna veckan! :o Men nu ska jag ta och svara på kommentarerna så får ni väl lite uppdatering via mobilen senare under dagen! :D 


 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards