eallo - girl on top

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 14 augusti 2012 21:33

Hej där köp blåbär!


Nä men tjeeeeeeena! Nu så tänkte jag bara göra ett snabbt ganska kort inlägg här och sen gå och lägga mig! :) Så här har min dag sett ut lite kort:


  • Strosat omkring i myskläder här hemma
  • Vart ute med hunden
  • Käkat
  • Kollat tv
  • Fixat inför imorgon
  • Duschat och rakat benen! 

Såååå skönt att duscha och raka benen och smörja in mig! Har inte orkat göra det än och idag orkade jag :P Så nu ska jag ta och sova för imorgon är det en hyffsat stor dag..... *trumvirvel* Jag börjar gymnasiet!!! Woop woop! 


 


Gammal bild. 


Godnatt sleep tight! 

Av Amanda Ekeroth - 14 augusti 2012 21:24

Tänkte börja lägga upp lite bilder under denna kategorin " Quotes & citat " och lägga upp bilder på just girly things och before I die saker! :) Så här kommer två stycken bilder på before I die, och dessa har jag redan gjort och eller fått! ;)


 


Detta gjorde jag tillsammans med min mamma och kusin och hennes mamma när jag och min kusin gick i sexan, år 2008.


 


En walk in closet fick jag faktiskt i förra veckan/helgen som vart ;o supernice! :D Det enda som saknas är att vi ska lägga nytt golv där inne också :)



Av Amanda Ekeroth - 14 augusti 2012 11:34

Heeeeeeejsan! 


Nu så vaknade jag för nästan två timmar sen :P har precis städat mitt rum och bäddat rent i min säng! Har även målat klart dem naglarna jag inte hann med igår kväll! Idag är det den 14:e augusti vilket betyder två saker! 


  1. Mamma fyller år! Grattis mami! ♥
  2. Imorgon börjar skolan och jag börjar gymnasiet! :D


Jag tycker allt att ni ska lämna en kommentar och hälsa grattis till min mamma! Nu ska jag iallafall fortsätta städa bland mina smycken osv och sen ska jag ut med hundarna! :D


   

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards