eallo - girl on top

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 11 augusti 2012 19:00

Hejsan ville bara säga att ni är underbara läsare och jag tycker absolut att ni ska följa mig på:


Twitter: 


    Klicka på bilden för att komma till min twitter och säg till när det är klart så följer jag er med! :) 


Instagram:


 ateebitches @instagram ! 



Bloglovin:



Follow on Bloglovin Följ mig, skriv en kommentar om vilket nummer du blev och sen gör jag detsamma! :) 



När ni följt mig på alla tre så säger ni till så ska jag följa er tillbaka! 

Av Amanda Ekeroth - 11 augusti 2012 18:08

 

bild på mig

Amanda är hos sin kompis nere i Skåne och antagligen har det väldigt skoj! Hon bad mig igår att blogga lite åt henne och visst kan jag det, jag kom på det nyss. Haha. Här är i alla fall ett inlägg :) 

Idag har jag varit med min kompis Felicia. Jag hade tänkt på vad vi kunde göra och helt plötsligt slog det mig att jag skulle baka till min lillasysters dop som är om två veckor. Så vi gjorde cupcakes och dem blev faktiskt jätte goda. Men det är inte så kontigt för jag har ju gjort dem! :D haha.


Ni kan kolla in blogg häääär! :D

Av Amanda Ekeroth - 11 augusti 2012 16:21

Tjo!

Michaela verkar inte uppdatera åt mig än iaf så uppdaterar jag lite via mobilen nu när vi inte badar och istället ligger ute och solar i trädgården!

Tänkte bara visa dagens outfit!

Av Amanda Ekeroth - 11 augusti 2012 16:15

Sweet moments ♥


 
 
 
Tidsinställt inlägg även här eftersom att jag är i Malmö tills på söndag! ♥

Av Amanda Ekeroth - 11 augusti 2012 14:16

Hejsan svejsan!

Nu så sitter jag o Jenny utanför entré på busshållplatsen och väntar på bussen hem till henne! Har vart och shoppat! Fick med mig två tröjor och en foundation och igår fick jag med mig ett armband! Awesome! :-)

Kom dessutom in på kicks med endast mascara som smink och kom ut med foundation och rouge i ansiktet! :)



Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards