eallo - girl on top

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 10 augusti 2012 21:10

Hejsan sötisar!

Just nu bloggar jag live från Jennys säng! Mohahaha hon skulle gå o duscha nu så jag tänkte ta på mig pyjamas! Hehe imorgon tror jag allt att jag snor deras dusch lite eller så duschar jag på söndag när jag kommer hem vi får se! Fast tror det blir imorgon! :-P mobilbloggar om ni undrar! Detta är bara första dagen jag är här och jag har redan köpt ett armband för endast tio kronor! Det var rea på JC så jag och Jenny köpte lika dana armband :) och det kostade inte mig något alls för hennes mamma bjöd mig på det så tack till dig! :)

Nu ska jag byta om, sätta mobilen lite på laddning och sen ska vi kolla film och käka chips! Vi skulle egentligen gått på fest idag men den hade blivit flyttad så det blev inget med det men vi har haft skoj ändå! Imorgon kommer Michaela nog gästblogga lite! Och på söndag bloggar jag från mobilen på tåget hem och annars är det tidsinställda inlägg som kommer upp imorgon och på söndag! Förutom när Michaela gästbloggar då! :-P

Vi har iallafall haft skoj ändå! :)
Deras hund i bakgrunden på bilden! :-P

Av Amanda Ekeroth - 10 augusti 2012 20:30

Hejsan ville bara säga att ni är underbara läsare och jag tycker absolut att ni ska följa mig på:


Twitter: 


    Klicka på bilden för att komma till min twitter och säg till när det är klart så följer jag er med! :) 


Instagram:


 ateebitches @instagram ! 



Bloglovin:



Follow on Bloglovin Följ mig, skriv en kommentar om vilket nummer du blev och sen gör jag detsamma! :) 



När ni följt mig på alla tre så säger ni till så ska jag följa er tillbaka! 

Av Amanda Ekeroth - 10 augusti 2012 17:15

   



Min walk in closet på dem två bilderna över! ^^ 



Av Amanda Ekeroth - 10 augusti 2012 08:30

Hejsan skaffade en ny instagram igår: eallo @instagram så följ mig där istället! :)

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards