eallo - girl on top

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 21:50

Packade klart för en stund sen så här får ni en liten bild också! Jag reser lätt den här gången! Nu ska jag ta och lägga mig och sova! Jag har fixat lite tidsinställda inlägg som kommer upp på bloggen från imorgon fram till söndag när jag kommer hem! 


 


Är även nyrakad, nyduschad och fräsch! Nu ska jag borsta tänderna och håret och gå och krypa ner i sängen! Vi hörs babes :* 


 

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 21:50

Hejsan ville bara säga att ni är underbara läsare och jag tycker absolut att ni ska följa mig på:


Twitter: 


    Klicka på bilden för att komma till min twitter och säg till när det är klart så följer jag er med! :) 


Instagram:


 ateebitches @instagram ! 



Bloglovin:



Follow on Bloglovin Följ mig, skriv en kommentar om vilket nummer du blev och sen gör jag detsamma! :) 



När ni följt mig på alla tre så säger ni till så ska jag följa er tillbaka! 

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 20:15

Har nyss målat klart naglarna så nu drar jag ner i duschen! :) 


så här ser iallafall naglarna ut:


 

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 12:46



Nu ska jag ta o ladda in fler låtar i MP3:n och sen dra ut en sväng med vovven :) Han fyller nämligen år idag! xD Haha, han fyller 9 människo år och 63 hundår... Liten pensionär är han allt! För er som inte visste det så för att räkna ut hur gammal din hund är tar du det han fyller i människo år gånger 7 så nu när Tarzan fyller nio blir det; 9 gånger 7 = 63 ! 

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 12:45

Fucking sweet
 
 
Tidsinställt inlägg! Nu är jag i malmö!


Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 11:48

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 10:53

Hejsan och godmorgon på er! Vaknade runt 10 tror jag så nu har jag precis käkat lite frukost fast jag sitter fortfarande i pyjamas (A) hehe :D 


Nu ska jag snart fixa ännu mer musik till MP3:n så att jag har musik på tåget annars kommer jag typ dö imorgon ;o Music is my life ♥


Imorgon då så åker jag ner till malmö och kommer hem på söndag kväll, det betyder alltså att jag kommer fixa några tidsinställda inlägg och kanske kan uppdatera er lite via mobilen, men vi får se! Jag o min kompis har sjukt mycket att snacka om det är ju nästan ett helt år sen som vi träffades! Så jaa... på ett år händer det mycket! Jag kommer även ta med den lilla kameran om jag hittar den och ta lite kort med den och med mobilen! :) Det här kommer iallafall bli sjukt roligt! : D


 


En bild från we♥it får också plats! :) 

Av Amanda Ekeroth - 9 augusti 2012 00:51

Satt nyss och redigerade en  bild på mig från när jag var liten... nu ska jag sova så här får ni se resultatet:


Orginal:


 



Redigerad:


 



Vad tycks? :) Nu ska jag sova godnatt! :D

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards