eallo - girl on top

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 20:55

Hejsan! 


Tänkte bara tipsa er om hur en träningsvecka kan se ut för en som inte gillar att träna supermycket, så som jag körde i början! 


Måndag: 1 timmes träning på gym

Tisdag: Vila

Onsdag: 2 timmars träning på gym

Torsdag: Vila

Fredag: 1 timmes promenad, powerwalk eller träning på gym

Lördag: Vila

Söndag: 2 timmars träning antingen på gym eller annan träning, t.ex simma, springa, powerwalka eller något liknande även styrka funkar! 

 


Så där körde jag i några veckor och jag märkte resultat på att:

 

  • jag blev starkare
  • jag orkade mer
  • jag var inte lika trött och hängig
  • jag gick ner i vikt och ändå åt jag som vanligt

 

Jag åt helt som vanligt som jag gjorde innan jag tränade mycket osv men jag har slutat att äta godis iallafall! :) Jag gick ner 1 kilo, minsakde typ 2 cm i midja och runt höften :) Så det funkar! Men har du svårt att gå ner i vikt kanske det är bra att ändra kosten också! Men bara att sluta med godis funkar as bra! :D 

 

 

 

 

bilden är från google :) 

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 20:18

     



Själv gillar jag mest tröjan och plånboken, men tröjan är fan snyggast! En perfekt outfit att ha sådär nu i höst på en ny skola eller i en ny klass! :) 

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 19:58

     


En enmeters kedja,

elefanthuvuden

och lite små hängen! :) 

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 19:55

Behöver eran hjälp nu igen! 


Någon som har tips på en bra kamera som inte är alldeles för stor och jobbig att ta med sig överallt? :) Sålde ju min systemkamera vilket jag ångrar grovt nu... så behöver tips på bra, hyffsat billiga kameror som även är rätt lätta att ta med sig i väskan eller något sånt typ till liseberg eller skolan osv!:)


 



Bild från google!

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 18:40

Nu så har jag äntligen målat klart den ena väggen som ska vara rosa i min garderob, fast det ser nästan lite rosa lila ut men det är så det ska vara! : D 


Nu ska jag gå ner och fixa lite kvällsmat iaf lite macka och sen kolla lite på tv och springa upp o ner mellan tv och dator eftersom att jag fortfarande hjälper mamma med skivorna! Jag har totalt 10 fodral kvar att göra och vissa är dubbel cd:s och andra är fyrdubbla... haha jaja det går nog snabbt! 


 

Av Amanda Ekeroth - 6 augusti 2012 15:00

Har fixat en sida på facebook till min blogg! Klicka HÄR eller på bilden här nedanför och gilla min blogg på facebook! :) Skulle vara helt awesome! :D 


 


Men jag behöver även hjälp att få tips om hur man kan lära sig att spara pengar! 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards