eallo - girl on top

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 23:01

Nu så ska jag sova! Har precis fixat naglarna och sånt! Så nu blir det sängen för min del! Börjar ju skolan (gymnasiet) på onsdag så jag ska försöka få tillbaka rutinerna någorlunda iallafall! :)

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 16:07


HAHAHAHAHA, denna låten har jag och söta Jenny totalt drogat sönder under mina tre dagar i Malmö!  Men kul har vi haft :D 

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 15:53

                       


Såååå nu har ni fått lite bilder från malmö! :)

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 15:41

Heeeejsan svejsan!! :p 


Jag tänkte bara berätta att min viktresa har startat! :) HEHE... Vägde och mätte mig imorse och jag kan la säga att vågen stannade på en inte så rolig siffra för min del... Tänker dock inte avslöja förrän mitt första delmål är nått hur mycket jag vägde idag! :) 


Mitt första delmål är iaf 70 kg ^^ så då kan ni ju börja spektatulera [ stavning? ] över vad jag väger nu! :p Så här ser iallafall listan ut för delmål


  1. 70 kg
  2. 65 kg
  3. 60 kg
  4. 55 kg
  5. 50 kg 

:) 


 


Gammal bild. 

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 15:06

Heeeeeeeeejsan! :) 


Nu så sitter jag och kollar på Världens strängaste föräldrar och uppdaterar er lite! :) Bilder från malmö kommer lite senare idag! Nu ska jag fortsätta kolla på tv, käka och bara chilla! :) Ska fjäska lite för mamma o pappa och se om vi kan grilla marshmallows ikväll! :)


 

Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 14:44

Nuuuuu så ska ni få se vad jag shoppade i Malmö! :) 


 


 


 


Två tröjor från NewYorker ♥ Den blåa är en naked shoulder som den heter så att man visar alltså axlarna :) Den gråa är ett linne med dragkedje detalj där bak och tryck fram! Båda tröjorna kostade 49 kr styck! Det var rea inne på NewYorker! Och eftersom att NewYorker är min favorit affär typ så passade jag på! :) 


 

Ett armband från JC för 10 kronor! Dem hade också rea så jag passade på där med ;) Alla smycken kostade ju bara 10 kronor! Ska se om jag kan hitta några snygga ringar nästa gång också :)


 


 


En Fit me foundation! :) Jag har nr 115 i det märket så nu saknas bara Fit me puder, rouge och concealer så har vi hela köret! Den var det också rea på så den kostade bara 109 kronor nu :) 


En foundation och puderborste i ett! :) Den köpte jag på H&M för 40 kronor ugnefär :) 

 

Både foundationen och borsten är från H&M :)

 


Själv är jag supernöjd med mina köp! Dock köpte jag inte armbandet utan jag fick det av Jennys mamma :) Hon bjöd mig på det :) Tack igen! :) 



Av Amanda Ekeroth - 13 augusti 2012 10:33

Tja!
Nu så har jag precis vaknat! Saknar redan malmö mycket! :-o jaja nu ska jag käka min nyttiga frukost med havregrynsgröt och chai latte! Yummy!

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards