eallo - girl on top

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 31 augusti 2012 12:16

Hejsan svejsan!

Just nu sitter jag Josefin och Anita i skolan och äter sen drar vi upp säger att vi är här och drar ner till biblioteket tror jag! Dem här två lektionerna är rätt softa, vi fick ju åka in till knalleland och gå där med en uppgift!

Uppdaterar mer sen!

Av Amanda Ekeroth - 30 augusti 2012 21:31

 


Det är ju lite att göra... NU ska jag gå och borsta tänderna och ta på mig pyjamas, packa ihop mina saker och lägga mig i sängen! 

Av Amanda Ekeroth - 30 augusti 2012 21:11

Dag 1- En bild på mig själv
Dag 2 - En låt du lyssnar på väldigt ofta
Dag 3 - En bild av en person du kan :berätta allt för
Dag 4 - En film du kan se om och om igen
Dag 5 - En plats du gillar att vara på
Dag 6 - Hit vill jag åka
Dag 7 - En bild du börjar gråta över
Dag 8 - Någon du saknar
Dag 9 - En gång i ditt liv när du var lycklig
Dag 10 - en bild som gör dig lycklig
Dag 11 - Något du älskar att göra
Dag 12 - En låt du lyssnar på när du är ledsen
Dag 13 – Något du gör när du är ensam
Dag 14 - Din favorit stad
Dag 15 – En person du litar på
Dag 16 - En låt du gillar
Dag 17 - En sanning om dig
Dag 18 – Din profilbild med flest likes
Dag 19 - Den person som känner dig bäst
Dag 20 - En person du vill vara med
Dag 21 – Din favorit plats
Dag 22 - Vad jag vill göra nästa sommar
Dag 23 – Vilket land var du i senast
Dag 24 - en bild du gillar på dig själv
Dag 25 - Din favoritsak i rummet
Dag 26 - Mitt favoritplagg
Dag 27 - Någon du träffade nyligen
Dag 28 - En vän du aldrig vill förlora
Dag 39 - En bild som du älskar
Dag 30 - En bild på ditt rum 


Den här listan kommer jag börja med den 1:a september 2012! Då blir det en grej på listan för varje dag i en månad så håll ut! ;) 

Av Amanda Ekeroth - 30 augusti 2012 20:57

 


Hejsan svejsan! 


Idag efter skolan stack jag ner till stan lämnade tillbaka en sak jag köpte igår för att det inte var som jag tänkte, köpte detta lilla röda anteckningsblock till gymnastiken och skulle köpt skorna jag snackade om och visade igår men så fanns dem inte kvar!!!  :/ fuck.. Någon dag i veckan ska jag försöka få in att söka lovjobb också... men först måste jag fixa  nytt personligt brev! Sorry för typ sämst uppdatering också men har lite mycket att göra... ni ska få se sen! :D 

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 22:14

Hejsan! Sorry för typ no update idag! Men har haft lite fullt upp.. Först skola, sen extra matte efter skolan, efter det träffade jag en kompis lite kort sen stack jag och käka på donken, efter det lite varm oboy från espresso house + plugg och efter det gick jag runt lite i affärer innan det var dags för gymnastiken... 


   


Men på uppvärmingen skulle vi köra en stafett där man skulle springa på alla fyra och jag typ knäckte min axel... så kunde inte vara med så mycket... Blir nog tranan cup i november också! Och då kommer jag tävla mot mitt GAMLA gympa lag... wiiiiiieee :D  Men måste lära mig att komma ur volten på ett annat sätt + träna upp grunderna också... Och vecka 36 kör jag igång på riktigt! För då är det idrott och gympa efter skolan på måndag, tisdag idrott, onsdag gympa, torsdag är jag ledare för en annan trupp och fredag och lördag och söndag är jag ledig lite halft men ska få in gym och konditionsträning där emellan också... 


Hmmmm... jaja detta löser jag väl på något sätt! 


Har ju självklart läxor och sånt att göra med... 


   


I helgen kommer det bli, hoppa studsmatta och öva lite och även planera inför att leda en egen trupp tillsammans med två andra :) Så jag ska hitta något sätt att prioritera alltihop så att det går ihop! Vecka 37 får vi våra skoldatorer tror jag så då blir det nog lite enklare eftersom att jag kan blogga från dator mellan lektionerna då! 


Idag fick jag detta av mamma med:


 


en liten smurf figur, en smurf penna, en nyckelring med kaninen ifrån HOPP och en stålplånbok MAN IN BLACK 3 MIB3 står det på den! :) Nu ska jag slänga mig i sängen och lyssna på lite musik eller något innan jag somnar så får väl se om det blir någon mobilblogg emellan men detta är sista inlägget från dator för idag! Puss :*



Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 22:09

Köpte ett par toffsar ifrån Gina innan! Det behövdes nya (A)


 

Av Amanda Ekeroth - 29 augusti 2012 21:56

 


Någon av dessa skjortor från GinaTricot ska jag köpa någon gång! Men tror jag kör på den vita :) eller vad tycker ni?? :p




 


Denna urmysiga och snygga halsduk kostar 79 kr från GinaTricot och den funderar jag också på att köpa vet bara inte i vilken färg för den fanns i vinrött, grått, svart och vitt :) 



 


Denna mysiga halv-fingrar vante vill jag också ha :) 59 Kr på GinaTricot



    


Den där snygga höstskon med klack kostar nu endast 199 kr på DinSko så den ska jag köpa imorgon! 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards