eallo - girl on top

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 22:40

Hejsan svejsan! 


Just nu så sitter jag här och tjänar lite pengar! Kommer vara uppe rätt länge till för har väldigt mycket kvar att göra innan jag får mina pengar! Jag får nämligen några hundra lappar av mamma närmare bestämt 200 kr av henne för att hjälpa henne med lite musik! Om det är klart innan hon går upp imorgon så får jag även en liten bonus på någon eller några hundralappar! Eftersom att jag ska till malmö på fredag så blir det perfekt med lite extra casch! :D Har ni det bra då? :D 


 


Bilden är från google! 

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 21:39

Wiiiie!! =D 

 

Ni läsare är underbara! Ni har hjälpt mig till mitt nya besöksrekord! Hela 18 unika besökare idag hittils, vilket är hela 4 mer än igår och förrgår! :D wiiiie!! HAHA tack! Fortsätt gärna så! För om det fortsätter så här kommer jag ta kontakt med olika företag och göra sammarbeten med dem osv + att då kanske jag kan få göra tävlingar i sammarbete med dem? :) Hoppas att ni gillar bloggen och kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om! 

 


 


Där har ni till och med bildbevis på att statistiken går uppåt sen den första denna månaden! :D

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 19:34

 


Mascara / L´oreal

Läppglans / Accessorize

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 19:29

   



Tröja från BikBok

Jeans från GinaTricot

Armband från någon tidning 

Halsband vet jag inte 

Kofta ingen aning

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 19:25

En rosa liten anteckningsbok! Love it ♥ HAHA typ; pink is the fucking life :D 


 



Köpte den på Clas Olhsons [stavning?] för 29 kr idag! :)



Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 16:00

Hejsan svejsan! 


Nu så har gästerna åkt hem och jag och mamma har kommit hem från Borås :). Det blev en ny ROSA anteckningsbok till mig som jag köpte själv och en ny garderob till min walk in closet som ska vara ROSA och VIT! :D 



HAHA jag har som sagt kommit in i en väldigt rosa period XD :P Typ allt ska vara rosa :p

Det som är rosa för min del just idag är:


Min plånbok som jag haft ett tag = rosa

Min nya anteckningsbok = rosa

Mina naglar = rosa

 


HAHA snart kommer väl hela jag gå runt som ett rosa troll med brunt hår! :D 


I vilket fall som helst gör jag bloglovinbyten! Klicka på bilden nedan för att följa mig! För att göra ett bloglovinbyte med mig gäller:


  • Klicka på bilden nedan och följ mig
  • Kolla vilket nummer du blev och kom ihåg det
  • Skriv en kommentar i något inlägg att du följer mig och vilket nummer du blev
  • SLUTA INTE FÖLJA MIG PÅ EN GÅNG FÖR DÅ GÄLLER INTE BYTET
  • sen följer jag dig, kommenterar i din blogg vilket nummer jag blev så är det klart! 

 

Bilden:

 

 

Follow on Bloglovin

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 11:17

Hejsan!

Nu sitter jag i bilen in till Borås med mamma! Vi ska kolla på en garderob åt mig :) Efter jag hade vaknat så drog jag på mig löpskorna, hörlurar och träningskläder, tog med Tarzan och drog ut på en löp och powerwalk runda! Efter det ställde jag mig och bakade bröd så att jag fick äta frukost! :)
3,5 km blev det totalt runt sjön på 40 min!

Av Amanda Ekeroth - 5 augusti 2012 08:15

Hejsan sötisar & godmorgon! 


Hoppas att ni har sovit gott för jag har tyvärr vaknat lite då och då men jag sov gott ändå! I ett inlägg igår eller förrgår skrev jag ju att jag skulle börja om min lilla "viktresa" på nytt på måndag men det får bli på fredag innan jag åker till malmö eller på måndag veckan därefter istället, kanske till och med på söndagen veckan efter denna som kommer! I vilket fall som helst så lär ni ju märka det eftersom att jag kommer skriva om det lite då och då här! 


Men nu tror jag att jag ska chocka min familj lite och snöra på mig löparskorna sådär innan frukost och ta mig ut och antingen springa eller ta en powerwalk runt sjön med vovven! 


Så vi hörs senare sötnosar för nu ska jag chocka min familj och efter det kanske chocka dem ännu mer genom att baka nybakat bröd till frukost?! ;) HEHE, jaaa... ibland får jag sånna här kickar och det är bara att ta itu med och göra något bra av det så vi hörs! :* 



 


Bilden är ifrån wehearit.com så där fick ni en liten inspirationsbild samtidigt! 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards