eallo - girl on top

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 21:18

   

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 21:12








Hejsan! Vill bara passa på att tipsa om en sida med söta och coola blandade kläder m.m Klicka er in på sidan genom att klicka på bilden här nedanför och sedan på "shop" :) puss! :D 



 

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 21:07


bild lånad från google.


Just nu sitter jag här och har lite film mys / dator mys med mig själv, det var superlängesen! Någon gång när jag har tid när skolan kommit igång ordentligt och vi fått datorer osv ska jag ha en riktig myskväll för mig själv bara! :D 


Vad hittar ni på denna onsdagskväll? :) 

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 17:59

Varför? Varför just matten? Varför just på min sovmorgon IGEN!? varför just jag? Varför får jag inte allt att gå ihop?


När ska JAG få känna den där riktigt härliga kärleken på riktigt, alltså vara kär på riktigt, har nog inte varit det sen mitt ex i december förra året om inte längre.... Jag vill känna riktig kärlek! Riktigt härlig kärlek såndär kärlek som du inte vill ska ta slut.. helt ärligt mitt längsta förhållande varade nog till och från i 3-4 månader... som sagt jag vill ha ÄKTA kärlek där båda två är lyckliga och kära.. Men för alla er som känner likadant som mig därute försök komma ihåg dem här sakerna, som jag själv försöker komma ihåg varje gång jag blir lite nere för att kärleken inte går min väg...


  1.  What dosen´t kill you makes you stronger
  2.  Du är ung, lev livet, allt går inte ut på kärlek
  3.  Din tid kommer men den är bara inte just nu...



bild lånad från google

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 15:17

Hejsan svejsan! 


Nu så sitter jag och äter lite mat såååå gott :D papis hemmagjorda köttbullar + makaroner och mjölk ^^ :P Sen har jag en apelsin och två ostfranskar till :D mums filibabba! :D kolla bara in bilderna! 


   



Hihi och min dagens to do list är:


  • Trotsa vädret 
  • Blogga
  • Göra tips-inlägg
  • Skaffa lovjobb
  • Skriva lite mail
  • Kanske baka

det överstrukna är redan klart :D 

Av Amanda Ekeroth - 22 augusti 2012 06:27

Idag ska jag trotsa vädergudarna lite och smhi ;) HAHA kolla själva på dagens outfit:


       


ni ser ju själva enligt smhi ska de va regn och moln och jag tar shorts och en tröja från monki! :) ;) 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards