eallo - girl on top

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 28 augusti 2012 20:55

Hejsan! Vet ni hur jävla glad jag blev när jag satt och kikade på TV lite innan robinson började? :) Jo jag blev verkligen hur glad som helst, för att dem sa att idag är det preimiär för HOUSE sista säsongen, ikväll klockan nio TV4!!! :D OMG!! Jag tycker absolut att ni ska kolla på det! Det är ju as bra va fan! :D :D :D   


bilden är från google


Jag ÄÄÄÄÄLSKAR den serien!!! *SADFACE* Åt att det är sista säsongen nu bara :( 

Av Amanda Ekeroth - 28 augusti 2012 20:32

Här kommer lite onödiga frågor! Rättare sagt 10 onödiga frågor om mig själv eftersom att jag just nu inte har något intressant att blogga om, so here we go! ♥


  1. Finns det någon maträtt du avskyr?
    Svar; JA! Lax och fisk typ överhuvudtaget! USCH
  2. Vad gör du när du inte kan sova på natten?
    Svar; Det beror helt på under hur lång tid jag inte kan sova men antingen mobilen eller datorn.
  3. Om du fick göra en skönhetsoperation gratis, vad skulle du då göra?
    Svar; Jag skulle nog antingen fixat mina ögon lite större eller fixat mina bröst. ^^ 
  4. Vilken/vilka butik/butiker saknar du i din stad?
    Svar; Jag saknar; NewYorker, BikBok, Holliester & Accessorize! 
  5. Du får en timme att åka tillbaka i tiden, till när och var hade du åkt?
    Svar; Jag hade åkt tillbaka till för ugnefär ett år sen när jag var på fritidsgården med en av mina kusiner och min kompis och en kille där kysste mig trots att han visste att jag hade kille. Jag hade då ändrat så att jag inte hade vart otrogen, har bara vart det en gång, det var då och jag gör ALDRIG någonsin om det igen, just för att jag ångrar det så! Dessutom var jag inte ens med på det... 
  6. Föredrar du att ringa eller smsa?
    Svar; Det beror nästan på men jag väljer faktiskt smsa! :D 
  7. Vilka namnförslag hade dina föräldrar på dig?
    Svar; Det har inte funnits något annat alternativ än Amanda, för att min mamma alltid sa att " om jag får en dotter ska hon heta Amanda ", så pappa hade inte direkt något val ;) ^^
  8. Har du några ärr, hur fick du dem isåfall? 
    Svar; Ja det har jag! Hmmm... På knät fick jag ett stort ärr och likaså på vaden efter att jag hade ramlat på asfalten, sen har jag ett ärr på underarmen där katten eller hunden [ kommer inte ihåg vilket ] rev mig rätt djupt, sen har jag även ett på överarmen där jag sprang efter mitt ex och min bror här hemma för att ta min mobil men dem smällde upp dörren på min arm så att jag fick ett ärr efter... 
  9. Vad hade du gjort om du fick en miljon kronor? 
    Svar; Jag hade nog först och främst köpt en ny mobil och sen typ sparat lite och lagt lite till shopping eller någon resa! 
  10. Vad gör du när du är uttråkad? 
    Svar; HAHA,,,, Om jag är hemma går jag till kylen och letar efter något gott att äta, hittar jag inget går jag tillbaka 5 minuter senare för att kolla om det dykt upp något den gången,,, Är det i skolan så sitter jag och pillar bort mitt nagellack om jag har något eller ritar i mitt block :p 

Tjaaaaaa... Där fick ni lite roliga svar iallafall! :D 

 

 

 

 

Bild från google

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards