eallo - girl on top

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Amanda Ekeroth - 12 augusti 2012 16:45

 


Sådär ser ett hus ut på våran gata... Seriöst vi får oss en chock varje gång vi går förbi i köket hemma hos oss... Alla hus på våran gata går i gult, vitt och lite blått o kanske något svart och sen har en av grannarna målat sitt hus ljusgult med orangea kanter runt fönster osv! Dem borde faktiskt ha frågat om det var okej... jag menar till och med målarna som målade tyckte det såg konstigt ut! Dem har inte ens ändrat färgen heller så dem har nog inte valt fel... oturligt nog...


Ytterligare ett tidsinställt! Nu är jag i malmö och idag åker jag hem! 

Av Amanda Ekeroth - 12 augusti 2012 14:27

Heeeeeejsan!


Nu så sitter jag och Jenny i hennes säng och har ingen aning om vad vi ska göra förrän jag ska hem!! Så jaaa jag tänkte bara uppdatera er lite snabbt ^^ Bilden är från google -.-




so fucking true!! Nu ska vi hitta på något att göra :o



Av Amanda Ekeroth - 12 augusti 2012 13:15

Hejsan ville bara säga att ni är underbara läsare och jag tycker absolut att ni ska följa mig på:


Twitter: 


    Klicka på bilden för att komma till min twitter och säg till när det är klart så följer jag er med! :) 


Instagram:


 ateebitches @instagram ! 



Bloglovin:



Follow on Bloglovin Följ mig, skriv en kommentar om vilket nummer du blev och sen gör jag detsamma! :) 



När ni följt mig på alla tre så säger ni till så ska jag följa er tillbaka! 

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards