eallo - girl on top

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 23:25

Hejsan! Tänkte bara tipsa er om dem tre sakerna på bilden! Oljan är köpt på lindex, den luktar sjukt gott och är bra för håret! :D

Parfymen är ifrån H&M och kostar typ 50 kr! "Have fun" heter den och den parfymen luktar typ godis ;)

Sen det sista är en deo som jag köpte på H&M i fredags, " rexona Alo Vera fresch" tror jag den heter och den håller verkligen i sig hela dagen och man luktar superfräscht!


Dessutom så kostar ingen av sakerna särskilt mycket heller! ;) BTW så detta är mobilblogg via appen!

Puss!

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 10:38

Hejsan! 
 
Tog en bild innan med mina älskade chips som jag ska käka ikväll! 
 
Dem är supergoda! Man fick testa dem och dill och gräddfil och en till i affären när jag och mamma vart och handlade i fredags! Men nu ska jag ta och borsta tänderna och efter det ta min plånbok, iPhone, mobil, tidning och gå ner för att vänta på att mamma och pappa ska komma hem så att vi kan åka och köpa nya simkort till mig och sebbe! :D  HIHIHIHIHIHI =D 
 

Av Amanda Ekeroth - 22 september 2012 09:23

Nu är alla i familjen vakna och pappa är ute och springer från tranemo till gislaved tror jag det var! Det är en kille som springer genom hela Sverige och så var han i tranemo nu och då ville pappa springa med honom! Så när pappa kommer tillbaka och har duschat osv så sticker hela familjen in till Borås för att köpa nya simkort åt mig och sebbe! :D Sen kan vi börja använda våra iPhones! :D 


Nu ska jag strax gå ner och äta frukost och jag kommer vara HELT osminkad idag! Men dagens outfit är iallafall:


   


Tröja med svart bälte / NewYorker

Jeans / GinaTricot! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards