eallo - girl on top

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 13 september 2012 21:07

Detta blir lixom typ första och sista inlägget idag eller något! 


Har ganska nyss duschat, rakat benen osv! Har även ätit och nu sitter jag här och lyssnar på musik! Men nu måste jag faktiskt gå upp och sova så att jag orkar upp imorgon! Imorgon är det äntligen fredag! Sååååå skönt! :D  Eller vad säger ni? :) 


Jag har iallafall haft en bra dag! 

Så här såg det ut uppe på 6:e våningen efter lunchen.... 


 


HAHA näst intill alla i klassen satt där uppe med sina datorer... :P HAHA! Iallafall så svarar jag på kommentarer imorgon! <3 Hinner inte nu för att mina päron (föräldrar) tjatar på mig om att gå och lägga mig! 


Avslutar med denna fina bild på mig i rymden! 


 


HAHA använder mig av Photo Booth i datorn! :D 


Godnatt och sov så gott! :* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards