eallo - girl on top

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 6 september 2012 21:16

Nu blir detta sista inlägget för idag! Imorgon är det äntligen fredag! Men får se om jag går till skolan imorgon eller om jag stannar hemma! Gonatt!



 

Av Amanda Ekeroth - 6 september 2012 20:44

USA!!!



 



Och dit åker jag och familjen två veckor i juni nästa år!! :D Längtar som in i jag vet inte vad! 

Jag kommer packa lite och köpa mycket! Ska shoppa victorias secrer, guess och sånt!

Av Amanda Ekeroth - 6 september 2012 20:36

Av Amanda Ekeroth - 6 september 2012 20:23

Hejsan svejsan! 


Sorry för typ sämst uppdatering idag! Men jag har faktiskt inte hunnit med! Imorse fick jag gå upp halv 6 för att ta bussen halv 7 eftersom att vi skulle till åhaga vid åtta och tjejerna i klassen möttes upp och så åkte vi buss tillsammans [dem som fick åka med bussen]. Sen efter åhaga gick jag, josefin, anita och jonathan lite på stan, kollade i affärer och käkade på donken :P Efter det var det bara att dra sig tillbaka till skolan, där vi snackade om det vi hade gjort och hört på Åhaga :) sen fick vi papper som vi skulle ta hem och läsa och skriva under både föräldrar och vi elever, det var om att vi får hämta ut våra datorer på TISDAG! :D 


Såååå jag längtar sjukt mycket till lördag [liseberg], söndag [ backluckeloppis i hoffsnäs ], tisdag [ hämta ut datorer] :D Kommer bli helt awesome! Så på tisdag kommer antagligen uppdateringen bli ganska mycket bättre eftersom att jag kan blogga från dator även i skolan! Tycker det är så sjukt tråkigt att mobilblogga! Vet inte riktigt varför men jag tycker så :) 


 


Som ni ser på bilden ovanför [ som är tagen från google ], så har jag fixat med gymnastiken idag! Tränar ju själv gymnastik i Borås GS nu för tiden på måndagar och onsdagar och är ledare i samma förening på tisdagar och torsdagar! :D Så det var lite kul! Barnen fick lite att skratta åt också när jag ramlade när jag gick bakåt! :P


Annars har det inte hänt så mycket mer idag :) Nu ska jag ta och borsta tänderna, kanske svara på kommentarer [ annasr gör jag det imorgon eller måndag ] och gå och SOVA!!! Är så jävla trött så det är inte sant! 


Hoppas ni har haft en bra dag! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards