eallo - girl on top

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 9 september 2012 20:05

Det blir ingen skola för mig imorgon... får inte för mamma xD Har vart hängig dem senaste dagarna så hon tycker jag ska stanna hemma imorgon så får jag gå på tisdag istället :) Så dammsuga och göra klart matten osv och beställa nya p-piller blir det till att göra imorgon :) 


Nu ska jag ta och borsta tänderna och hoppa ner i sängen... Fick inte vara uppe mer för mamma heller xD 

så kommentarerna jag fått idag svarar jag på imorgon! :D 


 



bild från weheartit.com, some inspiration <3 love the shoes 

Av Amanda Ekeroth - 9 september 2012 19:44

 


Fyfan... Jaja lika bra att börja ta igen det nu än att skjuta upp det ännu mer... Glosorna har jag inte ens börjat öva på och dem har vi tills imorgon... matten är tills på tisdag... både mattesakerna... Ska va klar med vissa grejer då... Sen har det blitt att jag fått hoppa en extra matte så då måste jag ta igen det dem gjorde den gången när jag får dem papprerna också på tisdag... Ligger typ en vecka efter i det... Men jag SKA klara grundskolematten nu denna terminen... 


Lyssnar på musik nu också! Och denna månaden någon gång kommer dem göra en utredning på mig vad det gäller matten så snart får jag nog reda på om jag bara har svårt för matte eller om jag har Dyskalkali [ stavning? ]... Har jag det är det fan skolans fel från typ 7an-9an för att dem sa att jag inte var inom den ramen för att få göra utredningen... :S men jag menar har man då haft IG i matte sen sjuan så borde man la va inom den ramen? Har nog faktiskt aldrig blivit HELT godkänd i matte så aa... 

Av Amanda Ekeroth - 9 september 2012 15:41

  • Öva på engelska glosorna
  • Ta igen matten jag inte hunnit med 
  • Dammsuga mitt rum
  • Skriva ut mitt personliga brev

Sakerna  här ovanför är det jag absolut MÅSTE hinna med att göra idag... trots att jag är lite halvt död pga att jag är lite halvt sjuk.... 

 


Men jag försöker se det postitiva, just för att på TISDAG får vi våra datorer från skolan!:D WIIIIIEEEE

 


 

Av Amanda Ekeroth - 9 september 2012 08:50


Den här låten totalt lyssnade och sjöng jag sönder när jag var helt inne i att justin bieber var bäst. Nu lyssnar jag knappt på han men ibland! 

Av Amanda Ekeroth - 9 september 2012 08:46

När jag fick reda på att mamma hade köpt en häst åt mig! :D 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards