eallo - girl on top

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 2 september 2012 20:31

Hejsan svejsan! 


Snart kommer det upp en videoblogg så fort den är klar på videofy :) 


Men i vilket fall som helst, så uppskattar jag verkligen all pepp & hjälp jag kan få när det gäller matten! Jag går ju som sagt första året på gymnasiet nu men har IG i matte, så jag måste alltså klara grundskolans matte OCH gymnasie matten... Så jag skulle vara väldigt tacksam och bli super glad om jag fick massa pepp och söta kommentarer för att orka kämpa vidare med matten, har verkligen ingen lust men man måste ju ha med sig matten... sååå jaa ALL hjälp OCH pepp är uppskattad! Tack på förhand :) 


 

Av Amanda Ekeroth - 2 september 2012 10:27

 


Bilden är från google! :D 

Någon som har lust att köpa en VIT samsung galaxy s3 åt mig? :D Vill ha!! Hoppas jag får extrajobbet på fiket så att jag kan tjäna pengar och köpa en om jag inte får en i present när jag fyller år! :P 

Av Amanda Ekeroth - 2 september 2012 10:03

Hejsan svejsan! Tänkte bara uppdatera er lite snabbt nu på morgonen! 


Jag själv vaknade vid åtta någon gång :) ska ju på KICK OFF i Borås för gymnastiken idag! :) Just nu sitter jag och lyssnar på one direction skivan :D Dem är grymt bra! :D 


BTW kom gärna med låt tips! Alla tips är välkomna! :) 


 


Bilden är från google :) 

Av Amanda Ekeroth - 2 september 2012 00:21

Nu är jag cp trött! Så nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova! Alltså ta en riktigt lång dejt med min kudde! Imorgon kommer det bli så mycket uppdatering som jag hinner med! :D Ska på kick off inför gymnastiken som börjar nästa vecka från 13.00-17.00 HEHE så har inte så långt tid på mig att blogga! Därför måste jag gå och lägga mig nu så att jag inte går upp för sent imorgon och får stressa till bussen.... 


Bilden är från google:


 


Sleep well! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards