eallo - girl on top

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 19:56

Jävla skit! Missade bussen jag skulle ta med typ en minut!!! Nu är det bara att vänta till halv nio... Är fan inte hemma förrän halv tio... Fuck -.-

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 12:30

Hejsan svejsan igen! Nu tänkte jag bara lägga upp en bild här och tipsa er om några sätt som ni kan spara pengar på! :) Glömde några saker men kan lista dem här nedanför! Detta är dock ett tidsinställt inlägg eftersom att jag antagligen har lektion nu eller lunch i skolan! Men här kommer det iallafall!! 


 


Det här glömde jag ta med;


  •  Håll ögonen öppna efter erbjudande, t.ex ta två betala för en 
  •  Bestäm en summa du ska lägga undan varje eller varannan månad, eller vad du nu bestämmer dig för och hur mycket till varje sak! Kom ihåg att du måste ha pengar i fick pengar också! 
  •  Spara pengar genom att inte gå på bio när du precis har köpt den där mobilen, datorn eller vad det nu kan vara, spara dem istället!

Det var allt! :* 

 

Nu ska jag bara se om jag kan följa mina egna råd också.... heheheh (A) 

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 11:15

Lätt val; Bring it on - fight to the finish     

 


 


Bilden är ifrån google :)

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 10:09

Sitter och har matte nu senare idag blir det lite planering och innan de ska jag vara ledare i gymnastik! Uppdaterar mer sen!

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 06:30

Hejsan igen! Nu sitter jag och käkar lite frukost! Haha.... Varm O'boy och varma ost mackor! ;)

Av Amanda Ekeroth - 4 september 2012 06:07

Jag gillar inte att gå upp på morgonen, men det är något vi måste, jag är trött som fan, har ont i halsen, är förkyld... INTE KUL ALLS! jaja idag är det ingen lång sovmorgon inte utan upp klcokan sex för att vi börjar klockan åtta.... Nu ska jag slänga på mig en morgonrock, gå på toa och gå ner och fixa något till frukost, det är ju för fan iskallt här hemma och ändå är mitt element på femman [det högsta som går]....

Jaja börjar man bli sjuk så börjar man... Det positiva i det hela är att på LÖRDAG åker jag till LISEBERG och nästa vecka får vi våra DATORER från skolan!! :D WIIIIIIIIEEEEE   


Bilden är från google

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards