eallo - girl on top

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 23:26

Haft en rolig dag på liseberg trots den jävla handbollscupen eller vad det var... Typ hela dagen bestod av att stå i en JÄVLA massa kö.... Tröttsamt... :p Men i vilket fall som helst så precis som rubriken säger är jag knäpp och trött som fan! Sitter och räknar matten som jag missat eller aa... inte hunnit med i dem andras tempo... Klockan är för fan 23.25 Men jag har bestämt mig för att jag inte ska behöva läsa samma matte i tvåan och trean också så därför ska jag klara grundskolematten nu denna terminen så att jag kan fokusera på gymnasiematten ordentligt sen! 


men nu ska jag ta och sova! Går la upp vid åtta imorgon istället för nio, så hinner jag plugga lite matte, och engelska glosor också :) Ska ju åka till bakluckeloppisen i hoffsnäs imorgon! Vi ska stå där och sälja! Kommer bland annat sälja mina nya kilklackar på 16,5 cm för 150 kr! Gröna och svarta är dem! :) Har inte använt dem sen jag köpte dem eftersom att jag ramlade med moppen innan jag hann gå in dem så gick runt och halta typ hela tiden... :P Men i vilket fall som helst ni som vet vart Hoffsnäs ligger kom dit och kika! 


Det börjar klockan elva! 


Godnatt! 


 

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 15:00

 



På bilden ovanför har ni lite självförtroende tips by Amanda Ekeroth! :) Enjoy :)


TIDSINSTÄLLT 

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 12:54

Mobilblogg live från den 40 minuter långa kön till Balder! Vi va dumma nog att åka flum ride först! Xd kommer hem någon gång ikväll tror jag!

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 12:15

Hmmm denna va svår... Saknar ju en massa folk ;o 


 


Men det får bli felicia! :D Och bilden är från hennes fb så dont touch!

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 08:46

     




Slängde i ett par örhängen och ska kanske slänga på mig en scarf också! Nu drar jag snart mot liseberg! :D Vi ses senare! Antingen när jag kommer hem eller på mobilblogg, har några tidsinställda också! :D

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 07:49

Nu så är jag nyduschad, fräsch och mätt! Så nu har jag kvar att; sätta upp/fixa till håret, sminka mig, borsta tänderna och packa ner det jag ska ha med mig i min handväska eller aa den väskan jag brukar ha :) Ska göra lite tidsinställda inlägg också så att det inte är helt tomt här under dagen! :D 


 


Bild från när jag hade duschat på kvällen tror jag ;o 

Av Amanda Ekeroth - 8 september 2012 07:15

Hejsan! 


Nu har jag precis vaknat, tänkte gå ner och ta en väldigt snabb dusch, fixa mig, käka och sen vid halv tio åker jag till LISEBERG!!!!! =D Hur awesome blir inte det? :D Kommer nog hinna göra iallafall två tidsinställda inlägg och så kommer jag nog hinna göra något inlägg på mobilen sen också :) 


Nu mot duschen!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards