eallo - girl on top

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 23:15

Imorgon kommer det inte bli så mycket uppdatering åker ju till liseberg imorgon! Det kommer bli skoj :) Men i vilket fall som helst ska jag sova nu! Så jag tänker säga godnatt med att jag tycker att ni ska kolla på när min kompis Josefin sjunger American honey! Ni borde hitta videon på youtube om ni söker på: Josefin Kvalnes - american honey [ cover ] =) Men ni får den här också + en rolig godnatt bild från google!



Bilden:  



Lyssna på videon och SPRIIIIIID!!!! 

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 22:44

Haha omg kolla artikeln på bilden från Aftonbladet! Fyfan säger jag bara xd

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 22:42

Kollar på film nu med familjen fast ska snart gå o lägga mig för i morgon blir det upp tidigt och åka till Liseberg! :-D men iallafall läste på Aftonbladet nyss, i mobilen och hittade den artikeln på bilden!

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 19:51

Det finns faktiskt ingen sån bild för min del! 


men här kommer ett bra citat:


 

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 16:47

Hejsan svejsan! 


Visst är det helt underbart att få en klass som får en att må bra även när man är sjuk, asså dem får en verkligen att må bra! HAHA, underbar start på helgen! Och en superbra fredag vart det för min del trots att jag är lite halvt sjuk! Imorgon blir det liseberg och på söndag backluckeloppis i Hoffsnäs! Det kommer bli awesome och jag är glad för allt som hände idag! Två inställda lektioner så vi slutade två idag istället för tjugo över tre :) Helt underbart! Sen kom Alexander med ett förslag på vårat hål vad vi kunde göra! Vi hade lite idol men får bara lägga ut videon på Josefin så den kommer senare! :D 

 

Här är lite bilder iallafall:

 

     

 

Alla satt typ och filma men ingen video på alexander kommer ut! :) Han ville inte men i ett senare inlägg kommer videon på josefin ut! Iallafall i nästa :) 

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 16:45

Häääääär kommer videon på Josefin när hon sjöng idag i skolan! :D 


  • Lyssna
  • Sprid det på t.ex fb, din blogg, twitter, bilddagboken, ja allt vad ni nu kan ha! :) 
  • Tipsa vänner om det!
  • Tipsa gärna mig om videos med folk som sjunger bra enligt er :) 

 




Nu ska jag gå ner ses senare! :D 

Av Amanda Ekeroth - 7 september 2012 06:36

 



God morgon alla sötisar! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards