eallo - girl on top

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 22:54

Satt nere i soffan, åt god mat och sen chips ihop med familjen samtidigt som vi kollade på en film! 
Den filmen var faktiskt bra, vi ska kolla på tvåan imorgon men filmen hette iallafall Hallowman den handlade om en kille som försökte komma på hur man kunde bli osynlig, när han själv blev försökskanin för medlet gick något snett.... TRE ORD: Kolla på den! 
 

 
Bilden är lånad ifrån google! :D 
 
Men under tiden vi kollade på filmen, så pausade vi några gånger! En av gångerna gick pappa upp och när han kom ner hade han händerna bakom ryggen och sa åt mig och sebbe att blunda... Sen när vi fick titta låg det varsin iPhone 4S framför oss! :D Dock beganade men det gör ingenting! Sebbe fick en svart och jag en vit :D Imorgon ska vi åka och köpa ett simkort var till dem så att vi kan börja använda dem for real! Love it! Jag ska dock betala lite av min för annars hade jag inte fått någon! Men snacka om överraskning, vi trodde inte att han hade fått tag i någon :o 
 
 
 
Fick med det skalet ovanför! Svart på kanterna och genomskilnigt bak! :D 
 
 
 
 
Happy girl! 
 
 
You know you love me 
XOXO Amanda

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 22:30

Här kommer då dagens shopping från innan! 


   


En parfym från H&M " Have Fun " heter den :) HAHA billig vart den också men den luktar sjukt gott! :D 


 


Deo från H&M " Rexona fresh " tror jag den heter det var rea på dem idag så passade på eftersom min gamla snart är slut! 


     


En sjukt skön och mysig halsduk med luva på från GinaTricot! :D 99 kr kostar den och finns i typ biege, vinrött, grått och svart! :D 


 


Och sist men inte minst COSMOPOLITAN! En tjejtidning + bloggen + musik i öronen på spotify = mys med sig själv i sängen innan läggdags! :D 

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 19:26

Nu så har jag precis duschat och rakat benen, underbart! SÅ nu är jag fräsch och snygg! :D 
 
Nu ska jag och familjen äta + kolla film så jag uppdaterar mer sen! :D 
 
bilden är tagen nyss:
 

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 17:21

Fredag! :D 


har lite vardagslyx nu innan kvällsmaten!



Precis ätit två nutella mackor plus ett glas mjölk sådär innan kvällsmaten! Var cp hungrig! :p Nu ska jag kolla lite på tv och sen visa shoppingen från idag! :D



Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 10:31

Tjoooo!! 
 
 
Sitter just nu här på entrepenörskunskapen med Josefin och bombar varandra på fb! XD nä men vi jobbar faktiskt också! Vi gör ett grupparbete om H&M! =D Wonderful :D 
 
Snart kommer nog en design upp här också! :D 
 
I vilket fall som helst så har jag inte lunch förrän 11.40 när den här lektionen slutar... :( BARA långa lektioner idag juh :(  
Efter skolan blir det som sagt ner till stan med Josefin för att shoppa lite! Jag ska ha en halsduk med luva på från GinaTricot iallafall och sen ska jag försöka hitta en bra och billig parfym också :D någon som luktar gott såklart! Funderar på att käka mina chips redan ikväll! Det var ju dessutom billiga chips! Eller så köper jag chips senare och har tills ikväll och dem andra tills imorgon :P 
 
 
Tog den bilden nyss! :P 

Av Amanda Ekeroth - 21 september 2012 06:33

Godmorgon underbara fredag! :D 


Idag är det då fredag, finally! Efter skolan drar jag och Josefin ner till stan för en kort shoppingtur, jag ska ha en halsduk med luva på från gina och kanske ett par vantar + parfym om jag hittar! :D 


Sen ikväll blir det god kvällsmat och dusch! 


Det blir potatisklyftor och kött + sås! 

Imorgon kväll blir det lite chips osv! :D MYS!


Joakim kunde inte komma och sova över :( 


Men här har ni dagens outfit! Måste kila ner till bussen! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards