eallo - girl on top

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 10 september 2012 20:46

Hejsan! Just nu uppdaterar jag er lite snabbt bara, sista inlägget för idag! 


HAHA, tog fram mitt kassaskrin och skulle kolla om jag hade något där i typ euro eller något, men istället överraskades jag av att jag hittade 30 kr där i xd jag kan visst spara om jag lägger pengarna någonstans och glömmer av dem :P haha XD 


Kollade på filmen " Chatroom " innan, den var faktiskt ganska bra, men dock lite sjuk! 


Mamma satte nyss på X-factor så vi ska kolla klart på det så får jag kolla repris eller något senare i veckan! :D 


 


Bilden är lånad från google :) 


Imorgon blir det iallafall skola! Så min dag imorgon ser ut såhär:


  • Skola
  • Hämta ut datorn i skolan
  • Ortopeden med mitt finger, i Borås efter skolan så jag slutar lite tidigare... 
  • Vara Ledare i gymnastik! 
  • Hem 

Så jag ska snart gå och lägga mig när jag typ packat klart alla saker till skolan osv, så att jag verkligen orkar med dagen imorgon! :D 


Saknar  min sjuka, underbara klass faktiskt och jag har bara vart borta i en dag... det är illa xD 

 

Gonatt på er! Resten av kommentarerna svarar jag på antingen imorgon eller redan nu! Får se hur det blir :p 

 

 

Av Amanda Ekeroth - 10 september 2012 14:39

Nu så har jag precis kommit hem från tranemo! 


Har hämtat ut p-piller, köpt apelsiner, hårspray och läppsyl! Så nu ska jag gå ner och käka en apelsin eller två, plugga och kolla på någon bra film! :D 


Uppdaterar er mer senare! Puss :*


 



bild från weheartit.com :p

Av Amanda Ekeroth - 10 september 2012 12:59

Hejsan babes! :*

 

Just nu sitter jag här och uppdaterar er lite snabbt! 

Är hemma från skolan idag, fick inte gå till skolan för mamma... Men imorgon ska jag dit iallafall, plus att imorgon får vi våra datorer också! Helt awesome! =) 

 

Det jag har gjort idag är:

 

*Tagit det lugnt
*Sovit
*Duschat & rakat benen
*Dammsugit mitt rum

 


  Bild från we♥it.com


Nu så håller jag på och söka lite lovjobb! Senare ska jag och papi dra in till Tranemo så att jag får beställa och hämta ut nya p-piller, mina är snart slut! Sen ska jag göra klart matten och efter det vet jag inte riktigt vad som händer, kanske måla naglarna eller noppra ögonbrynen eller ännu bättre: Skriva vad jag önskar mig i present och sen sätta på en bra film! 


Nu ska jag fortsätta så hörs vi senare! :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards