eallo - girl on top

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 11 september 2012 21:51

yes! ÄNTLIIIIGEN!!! 


Vi fick våra älskade datorer idag!!! Finally! Snacka om att vi är glada! Så just nu bloggar jag mitt första inlägg från min nya dator i soffan! Vet ni hur coolt det här är!? :D Var ju ledare idag också för trupp 2 i gymnastik (vi tränar ihop med trupp 1) på tisdagar så vi vart två trupper där idag! Men det var kul :) Sen fick jag ta halv åtta bussen hem, så jag kom hem för en stund sen :)



Nu ska jag ta och borsta tänderna, skriva upp lite grejer (lite mål) inför att jag ska dels klara matten, få min drömkropp och må bra! Visst är det toppen?! :D 



Nu ska jag bara kolla igenom kommentarerna lite snabbt och sen gå upp på mitt rum, för att pappa kollar på fotboll... Dessutom är jag trött, vill bara dyka ner och ta en låååång dejt med min kudde och säng ;) DUBBELDEJT =D

 


Visst låter det mysigt? ;) 

 

Godnatt! :D 

 

 

 

Av Amanda Ekeroth - 11 september 2012 08:00

 


Hittade denna på google tror jag de va! :p


Detta inlägget är tisdinställt! 

Av Amanda Ekeroth - 11 september 2012 06:55

Här kommer dagens outfit i väntan på bussen ;)

Av Amanda Ekeroth - 11 september 2012 06:30

Godmorgon på er! 


Jag vaknade runt halv fem - fem någon gång och kunde inte somna om... så jag låg vaken till klockan ringde, gick ner åt frukost, klädde på mig, och nu sitter jag här! Försöker få ner alla grejer i väskan... hehe :D Idag får vi våra datorer! ÄNTLIGEN snacka om att vi har längtat eller?! 


Idag ska jag till ortopeden också så jag slutar typ tio över två ist för runt tre eller när vi slutar i vanliga fall, efter det ska jag vara ledare i gymnastik :) 


Hoppas ni får en toppen tisdag! Vi hörs senare! :D 


BTW dagens outfit får ni i en mobilblogg senare, för nu ska jag packa klart väskan osv!


 


Bild från google :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards