eallo - girl on top

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 15 september 2012 22:38

Nu så blir det här sista inlägget för idag för nu ska jag ta och gå upp för att borsta tänderna och sen hoppa i säng! Är cp trött och tänkte försöka gå upp tidigt imorgon så vi hörs! Godnatt!! :D 


 

Av Amanda Ekeroth - 15 september 2012 18:44

Sitter uppe hos farmor och farfar nu och har precis badat bastu! Satt i hela 20 minuter ungefär! Nytt rekord för mig ju! :P


Nu ska familjen + farmor och farfar käka tacos! Sen ska vi vara här en liten stund till tror jag och sen hem och mysa med familjen så att dem får sova ^^


nytagen bild på mig från typ 2 min tillbaka:


 

Av Amanda Ekeroth - 15 september 2012 10:50

 


Följ mig på twitter, jag följer dig tillbaka! 



ealloblog @twitter :)

Av Amanda Ekeroth - 15 september 2012 10:37

Yesbox! Rubriken säger allt!


Är rätt så nyvaken och har precis käkat frukost :) Idag blir det in till Borås med familjen, mamma och pappa ska springa kretsloppet och jag och sebbe ska bara följa med och kolla :) 


Nu ska jag alldeles strax dra på mig lite kläder också! :) 


Jag bloggar även på gossipgirlbloggen här på bloggplatsen! Är bara lite medhjälpare eller vad man ska säga och den bloggen är perfekt för dig som gillar gossipgirl! Klicka HÄR för att komma till bloggen :D 

 

Nu ska jag iallafall borsta tänderna, håret och sminka mig osv :) 

 

 

 

Bilden har jag gjort i photo booth här på datorn! :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards