eallo - girl on top

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Amanda Ekeroth - 16 september 2012 15:13

Nu så är jag och sebbe på väg till Borås! Han ska ju på freerunning klockan sex och de gick ingen annan bra buss för att vi skulle vara där i vid så då får vi ta denna och vara framme två timmar innan hans träning börjar... Men när vi kommer fram ska jag lämna in ett personligt brev till ett hotell i Borås, och sen ska vi sätta oss på donken en stund med varsin glass innan vi drar oss mot hans träning!

Av Amanda Ekeroth - 16 september 2012 13:14



den här lilla killen är grymt duktig på vad han gör kolla bara!!!!

Av Amanda Ekeroth - 16 september 2012 12:37

Målar naglarna och pluggar just nu! Senare blir det att åka till Borås med brorsan för att han ska gå på Freerunning
Målar naglarna rosa!

Av Amanda Ekeroth - 16 september 2012 11:44


 

Varför var det just ni som skulle bli sjuka?

Varför är det just jag som ska ha svårt att veta vad jag vill?

Varför? Jag fattar inte, jag undrar hur länge till ni orkar. 

Vill inte förlora er. Tankarna yr runt i huvudet på mig och 

jag vet inte vad jag vill överhuvudaget. Vilket val är rätt?

Vilket är fel? Vem är bäst för mig? Är det han eller han?

Är jag kär ens? Är jag inte kär? Jag vet inte alla tankar bara snurrar. 

Det har gått några veckor in i gymnasiet och jag är redan helt förtvivlad för 

att det är så mycket att göra, till och med på helgerna? Det här är inte okej. 

Jag måste reda ut det och se vad jag verkligen vill och känner, men jag vet att 

linjen är rätt iallafall.

 

 


Har lite mycket tankar i huvudet just nu, har ingen aning om vad jag vill, vad jag ska hinna med osv. Men jag kämpar på; JAG SKA KLARA DET. JAG SKA KLARA MATTEN, JAG SKA KLARA GYMNASIET, JAG SKA, JAG VILL, och jag hoppas att jag KOMMER KLARA DET!

 

 

Av Amanda Ekeroth - 16 september 2012 11:01

Ville bara säga en sak till er och det är att ni INTE ska klämma eran iPhone i en bildörr! Min lillebror gjorde de och vi måste köpa en ny till han nu, den är verkligen sten död... Kolla bara!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bananer?
Jag heter Amanda & är 15 år, 16 i November.

Mitt liv som tonåring, gymnast, ledare för en trupp i gymnastik, första året på Almås gymnasiet i Borås!
Jag läser handels- & administrationsprogrammet!

Hope you like it!

Kontakt; eallo@liv

Sök i bloggen

Google translate

Senaste inläggen

Kvar tills jag fyller år

Väder Limmared

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vilken årstid är eran favorit? :)
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards